IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

But if the silence takes you then I hope it takes me too

Publicerad 2012-10-27 13:35:50 i Vardag,

Vaknade för några timmar sedan och har inte gjort något produktivt alls. Ikväll är det väl Ollis som gäller. Har inte ens kollat fram vad jag ska klä ut mig till än. Blir väl samma som ifjol. Hoppas kläderna fortfarande passar. Har inte någon aning heller om hur jag ska ta mig dit. Men jag tror nästan jag kör för jaa senaste gången blev väl det lite för mycket. Kanske. Hehehhe. Men nu ska jag fortsätta trolla runt på internet och så ska mina naglar målas och fixas.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela