IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Praktikplats fixad!

Publicerad 2012-10-29 14:04:39 i Funderingar, Vardag,

Yes! Bara en vecka efter alla andra. Men ska få vara på det dagis jag själv var på när jag var ung. Hahahah när jag var ung låter som jag skulle vara i medelåldern. Ska bli roligt ser verkligen fram emot det. Plus att det snöar idag också och jag är ledig! Idag är helt enkelt en bra dag. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE (jag uppför mig som en 5-åring varje gång snö är med i bilden)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela