IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Uppdatering

Publicerad 2012-10-16 19:09:17 i Vardag,

Eftersom Ellinor har börjat blogga igen så måste väl jag också försöka. Så vad har jag sysslat med sedan sist? Skola en hel del, men också en hel massa tumblr och så har jag kommit igång med mina promenadet igen. Helgen var rolig. Eller jaa, lördagen var det. Söndagen kunde ha varit bättre. Men man mår som man förtjänar dagen efter en krogrunda. Och jaa minns väl inte allt av den där lördagen. Heeh. Nu ska jag sluta flumma.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela