IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You don't care a bit

Publicerad 2012-10-25 21:56:35 i Funderingar, Vardag,

En stund sen sist nu igen men men. Idag hade jag full skoldag. Dagen gick ändå ganska pass snabbt. OCH IDAG HAR FÖRSTA SNÖN KOMMIT! JAG ÄR TYP SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAD. Är ännu en gång som en 5-åring som varenda annnan vinter. Men ändå så tänker jag inte börja på med att längta till jul. Det är inte ens november ännu. Kom tillbaka efter lilla jul då kanske jag är med och lyssnar på julmusik och dricker glögg. Jag är väldigt envis med att inte börja julen för tidigt. Annars så hade jag tänkt leta mig på filmkväll till en klasskompis men mamma for iväg med bilen och pappa hade inga vinterringar på sin. Så blev en hemmakväll som jag spenderade genom att sova 3 timmar. Ooopsie.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela