IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I don't know when you'll break but it's gonna be soon

Publicerad 2012-09-26 18:37:42 i Vardag,

Medan ungefär hälften av mina klasskompisar befinner sig på sitz så ska jag ta itu med lite skolarbete och skriva en rapport. Har redan läst lite om äldrevården så jag ska vara insatt imorgon när vi har projektmöte. Tror jag äntligen fattar vad en socionom faktist gör inom äldrevården. Prisa gud. Annars så har det väl inte hänt så mycket de senaste två dagarna. Ska skriva en recension om Magic Mike hit på bloggen också så fort jag känner för det och har lite extra tid över.
Smell ya later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela