IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I've been looking for something else

Publicerad 2012-09-24 15:33:43 i Vardag,

Idag har jag kört malax-roparnäs och roparnäs-malax två gånger. Varför? För att första föreläsningen blev inställd och det fick jag reda på först när jag hade hunnit till skolan. Klockan var då halv 9 och nästa föreläsning hade jag 13.15. Kände inte riktigt för att sitta i skolan i fyra timmar så jag åkte hem tillbaka och chillade. Hade tänkt göra lite skolarbete men istället laddade jag ner lite ny musik och gjorde en ny skiva till bilen. Jeee. Nu blir det lite mera chill före jag börjar på med skolarbeten.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela