IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Magic Mike

Publicerad 2012-09-27 17:41:01 i Film,

Var och kollade den här filmen med Marlene och Stina i lördags. Och jaa förlåt Channing Tatum men den här var inte bra. Än hur snygg du och Alex Pettyfer är, så nej tyvärr det här var inget för mig. Filmen slutade som mitt i tyckte jag? Och hade ingen egentlig handling. Vi satt och funderade senare om det var värt 10 euro. Men ja nog skulle jag ha betalat 10 euro för att se Alex Pettyfer utan kläder irl. Så vetja den var värt det. Kanske.
Den kan få en tumme för de snygga männen. Och då är jag snäll tycker jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela