IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Skolstart

Publicerad 2012-09-04 17:00:29 i Vardag,

Börja skolan igår. Är råddig som bara den och jaa, vet inte riktigt än vad vi sysslar med. Men kanske jag kommer underfund med det efterhand. Halva dagen har mest gått ut på att lära känna varandra. Har suttit och berättat om mig själv. Och jag tror ingen har insett ännu hur underlig jag är. SCORE! Annars så måste jag skaffa en kalender för mina anteckningar är lite överallt. Och nu ska jag sluta flumma. Imorgon börjar jag kvart före 11 men Jeanette och Stina börjar halv 9. Så det är bara att stiga upp tidigt och se glad ut! Kanske
Ses!


Man skulle ju kunna tro att jag kommit över det här med att klottra på pappret och lyssna på vad som händer istället. Men nej, tydligen inte Borde skaffa ett klottblock också. Men det kanske bara uppmuntrar detta dåliga beteende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela