IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Sometimes I go out by myself and I look across the water

Publicerad 2012-09-23 18:30:59 i Vardag,

Har äntligen börjat skriva på den första delexaminationen i allmän pedagogik. Yeeeee. Har skrivit två meningar. Men jag vet inte alls hur jag ska skriva eller vad jag ska skriva så jag vet inte alls vad det här kommer bli till. Förhoppningsvis så blir jag godkänd i den. Nå som tur är så har jag ännu några dagar på mig för den ska in först på fredag. Men nu ska jag fösöka fortsätta en stund till och sedan ska jag läsa lite om äldrevården. Wuuu det här studielivet är roligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela