IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Anything could happen

Publicerad 2013-02-03 13:18:32 i Musik, TV-serier, Vardag,

Igår blev det att åka till Stinas lägenhet med hon och Marlene. Där så åt vi chips och kollade Melodifestivalen. Ja det är sant. Jag kollade Melodifestivalen. Om det finns någonting som jag hatar mer än Idol så är det just denna show. Melodifestivalen, skitlåtar som aldrig övertygar. Som igår. En låt om att gosa, nå japan whatever som inte kunde sjunga. JEEEEE. Tur att mina vänner är roliga så jag inte dog där på soffan. På hemvägen for vi via Replot, Smedsby och en andra massa småvägar. Varför? Jag har ingen jävla aning. Enda jag vet är att det tog oss lite mindre än två timmar att ta oss hem från stan.
Ses!
Jag tänkte först inte åka alls. Men så övertygade de mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela