IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Flicking fire like saltwater into my eyes

Publicerad 2013-02-02 15:22:41 i Vardag,

Hej min ouppdaterade blogg! Jag ska väl för 140:e gången försöka starta upp dig igen! Sen senast har det väl inte hänt så mycket. Jag har varit och vikarierat på flera ställen. Varit sjuk, varit till Oravais flyktingförläggning. Igår var jag till Äbz(ABC) med Marlene och Stina och umgicks. Medan jag var där så bestämde sig min lillebror sig för att vara snäll, så när jag kom hem hade han installerat Powerpoint, word, excel och sony vegas på min dator. Jag var ganska chockad. Men jag var snäll tillbaka för jag köpte hem en hamburgare åt honom. Ibland är vi snälla mot varandra. Ibland. Ikväll har jag inga planer men vi får se. Allt kan hända.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela