IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I don't really know you and I don't think I want to

Publicerad 2013-02-15 18:21:19 i Vardag,

Hej hallå! Se vad aktiv jag kan vara, två dagar i rad nu som jag uppdaterar. Idag hade jag ledigt från skolan, så jag åkte och arbetade till dagis. Var bara halv dag och när jag åkte från dagis märkte jag att jag hade fått ett meddelande att de skulle vilja haft mig till ett gruppis och då skulle jag fått vara hela dagen. Nå jaa, skönt att åka hem och powernappa i två timmar också. Idag är också lönedag! Woop woop! Inga planer för kvällen än så länge, tror det blir att ta det lugnt och kanske rita lite.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela