IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'm only led to wonder why, why I try

Publicerad 2013-02-19 19:45:05 i Vardag,

Nån dag sedan sist nu igen, men har nu inte så mycket att berätta heller. Tycker vi har det ganska lugnt i skolan just nu. Idag började jag först klockan 2, imorgon har jag full dag, på torsdag slutat jag kvart före 12 och på fredag är jag ledig. (men ska och arbeta från 9.20-17.00). Plus att nästa skolarbete ska vara färdigt först efter sportlov. Men egentligen skulle jag borde börja på med en kursdagbok, men det tar så emot. Blir väl sista minuten som vanligt. Men skönt med sportlov nästa vecka, och då blir det också äventyr ner till Åbo för att hälsa på Louise.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela