IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

My songs know what you did in the dark

Publicerad 2013-02-14 12:56:52 i Vardag,

Hejsan! Har gått ett tag sedan sist nu på nytt. Orsak? Ingen egentligen. Jag har bara skjutit upp en massa skolarbeten som vanligt. Vilket ledde till att jag fick lov att stresskriva idag och igår för att få ihop till en kursdagbok. Som blev 13 sidor lång, typ 4000 ord. När ska man lära sig? Jag vill ju inbilla att jag lärt mig nu. Men om vi ska va ärliga (och det ska man!) så kommer samma sak förmodligen hända tills nästa uppgift. Nu ska jag börja sminka och fixa mig. Har skola från 15.00-17.30 idag. Och sen är jag ledig imorgon men då ska jag och arbeta till dagis.
Ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela