IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

några av mina teckningar

Publicerad 2013-02-21 14:45:04 i Bilder,

Idag kom jag på någonting. Det är länge sedan jag har lagt upp något jag ritat/målat på bloggen. Och då ritar jag ändå mer nu än jag gjorde förr. Men oftast så slänger jag upp bilderna på tumblr eftersom det är mycket lättare att få respons där än på min blogg. Men ska nu i alla fall sätta upp ett bar bilder av några av de senaste jag gjort. Och med senaste så menar jag några sedan sist jag lagade upp här på bloggen. (vilket visade sig vara 05.03.2010 oops) Och om ni klickar på bilderna så får ni dem i större format.
 



 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela