IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Sigur Rós

Publicerad 2013-02-23 12:55:00 i Musik,

Ett av mina favoritband någonsin är Sigur Rós. Och för er som inte känner till dem(vilket jag förutspår är de flesta) så är de ett isländskt band som sjunger på isländska och också ibland på deras egna påhittade språk "hopelandic". Och fastän ni inte tror ni har hört talas om Sigur Rós så har ni förmodligen hört deras kanske mest kända låt "Hoppípolla". Jag tror jag har haft upp den på bloggen x-antal gånger. Ska sätta upp mina favoritlåtar just nu med dem. Och om ni vill lyssna på mera så har jag den här spellistan på yotube med bara Sigur Rós låtar.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela