IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You'll find us chasing the sun

Publicerad 2013-02-28 21:54:26 i Vardag,

Imorgon drar jag iväg på äventyr till Åbo med mina vänner för att hälsa på Louise och stannar där tills söndag. Får se hur det blir med bloggningen då. Förmodligen obefintlig. Har fortfarande inte börjat packa. Och vi åker från Malax 9 imorgon. Kan nästan hända jag dygnar för jag har börjat svänga dygnet igen. Seriöst jag vet inte vilken tidszon jag är i men det är inte Finlands i alla fall. Hade också tänkt ladda ner ny musik men får se om jag ens får mig själv att göra det.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela