IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

"jag ska börja blogga igen"

Publicerad 2013-01-10 19:34:03 i Vardag,

Sa jag. Hahahahha. Aah det är härligt när jag till och med går på det själv. Men jaa för att känna att ni är delaktiga i mitt liv (which you totally are) så ska jag berätta vad som har hänt de senaste dagarna!  Började skolan (eller yrkeshögskolan trolololo) igen. Det var tråkigt. Vi började läsa socialpolitik. Lööjligt tråkigt. Vi har typ fått höra om femhundraelva olika lagar - men inte gått igenom vad de faktist innebär. Är det meningen att jag skulle komma med kunskap om hela Finlands lag till den här kursen? Och igår var jag ut till Leipätehdas. Vi kom, vi såg, vi for till Sara och åt chips. Ärligt vi gick bara in och såg. Fick ett halarmärke dock. Det var ju det viktigt, för jag som inte äger någon halare.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela