IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Party Hard... typ

Publicerad 2013-01-10 19:40:10 i Funderingar,

Konversation med ordningsvakterna när vi hämtade ut jackorna ur narikka så tidigt:
Ordningsvakt 1: ni e första som far! Va tidigt ni far
Sara, jag, Ellinor, Jeanette: *skrattar lite åt hur pinsamt det är att vi far så tidigt*
Ordningsvakt 1 då både jag, Ellinor och Sara fått våra jackor: nää nu kan ja int börja släppa ut nå mera folk! (på skämt förstås om ingen fatta he)
Ordningsvakt 2: Alltså får jag fråg vad ni ska gör nu ni när far så tidigt? Ska ni far hem å sov?
Ellinor: nää vi ska far hem å ät chips!
Ordningsvakt 2: snälla, säg att ni skämtar!
Ellinor: he sorgliga e att vi int gör he...

Kommentarer

Postat av: malle

Publicerad 2013-01-11 18:05:18

hahahah :D naaawsii

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela