IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

What a shame that you came here with someone

Publicerad 2013-01-12 17:57:13 i Vardag,

Hej hallå! Idag har jag inte varit så aktiv. Somnade runt halv 6 igår. Eller idag egentligen blir det ju då. På morgonen i alla fall. Steg upp halv 2. Heh. Jag har gjort samma som igår. Lyssnat på musik och ritat. Eller sitter och limmar just nu. Ska slänga in en bild på vad jag sysslar med. Ikväll blir det utgång, så nu ska jag börja fixa mig. För jag har ingen aning om vad jag ska dra på mig.
Ses!
Efter att jag hade limmat typ 5 bitar så ångrade jag redan vad jag hade påbörjat. Men jaa bara att bita ihop nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela