IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Been waiting on this for a while now, paying my dues to the dirt

Publicerad 2013-03-24 16:31:30 i Vardag,

Hej hallå! Har varit frånvarande två dagar på grund av pampas. Fick feelis i fredags som tur var, för på torsdag var jag så jävla led på allting. Åkte in till stan med pappa runt 9-tiden mötte upp Jenny och Marlene och åkte till Subway och åt en smörgås. Sedan satt vi och förfrös och kollade olympiaden tills vi fick jävla kallt och gick och köade för att byta biljetten mot ett armband. Marlene, jag, Jenny och Anna gick till Citymarket för Marlene och jag skulle handla "saft". Hah. Var till Rax med resten av gänget och åt och 4 checkade vi in på hotellet och började dricka saft. Jaa blev lite för mycket av det goda och fattar fortfarande inte hur de släppte in mig på Fone. Så igår spenderade jag hela dagen liggandes i fosterställning ungefär. Men jaa tur man har så bra vänner som tycker om än hur full man var. Brukar oftast få drickförbud av dem men i fredags (när jag förmodligen skulle ha behövt det) fick jag inte det men fick talförbud. Tyvärr var det lite sent och jag har talat med allt och alla om allting. Pinsamt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela