IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

En uppsats avklarad

Publicerad 2013-03-18 20:00:12 i Vardag,

Då var det gjort. 12 sidor, 3943 ord om sociologi. Kan också påpeka att när jag gick och sova igår tror jag att jag var på sida 5 eller något liknande. Så mer än hälften har skrivits idag, dagen före den ska vara inlämnad. Som vanligt, som jävla vanligt och aldrig lär man sig. De 5 första sidorna skrev jag på två dagar och sedan lämnar jag 7 sidor tills dagen före. Good work. Nu ska jag fira med en kalla breezer och lite Carrie Diaries. Imorgon blir det föreläsningar från 09.15 till 15.45. Och så börjar vi på med finska. Jeeeeeeee.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela