IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Falling from high places, falling through lost spaces

Publicerad 2013-03-29 12:45:22 i Vardag,

Hej hallå! Har egentligen inget att säga. Är ledig idag som alla andra men egentligen skulle jag borda göra lite skolarbete. Har två deadliner på onsdag och en av dem är nå finska. Men jag vet ju med mig själv att jag inte kommer göra det idag. Och kommer förmodligen lämna det till min lediga tisdag. Så planerna för idag är ofullständiga än så länge. Förmodligen kommer jag sitta och läsa, lyssna på musik och spela pokemon.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela