IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Ibland undrar jag om folk vill stressa upp mig för skojs skull

Publicerad 2013-03-09 13:46:30 i Funderingar, Vardag,

Alltså i torsdags blev jag så jävla sur. Höll på med kommunförvaltningsuppgiften och stressade för att få den klart. Fick den ivägskickad i sista minuten. (eller den blev lite försenad oops). Och när jag kollar mailen då så har jag fått ett mail att om jag inte fått betyg i socialpolitk skulle jag vara tvungen att förbättra min 11-sidors kursdagbok eller skriva en tent. Går och kollar winha, ha inte fått betyg. Och jag trodde seriöst att jag skulle slänga något tungt i datorn. Var jag in och kollade igår igen för en klasskompis sa att hon hade fått först då också. Ser att mina studiepoäng har ökat och jaa jag hade fått 5 studiepoäng och en 4 i socialpolitk. ARE YOU FUCKING KIDDING ME? Där hade jag suttit och varit sur i onödan och stressat upp mig. Varför satte de inte in allas betyg på samma gång. Om de nu prompt ska använda sig av saker som winha och moodle så ska de nu åtminstone lära sig hantera dem. JAG BLIR SÅ SUR PÅ DEN HÄR SKOLAN IBLAND. Nu har jag gnällt färdigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela