IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Jag och min tegelsten

Publicerad 2013-03-16 18:04:00 i Funderingar, Vardag,

Så sitter man här då med en jävla tegelsten till bok av Anthony Giddens. (700 sidor härlig, härlig sociologi.) Yeah, lördagsfeelis. Nu har jag i alla fall två sidor skrivna. Bara 8 kvar då. Bara 8. Host. Jag fattar inte varför jag inte kunde göra som vissa i klassen och skriva den här kursdagboken vart efter vi hade haft föreläsningarna? Så klart jag inte kunde för jag är så jävla lat. Nu har de sina klara och får ha ledigt. Jaja dumt huuv så får ja liid på lördagskveldin medan andär ji ut å tar. Wuuuh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela