IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Mera böcker som jag inte egentligen har rum för

Publicerad 2013-03-28 20:08:00 i Böcker, Shopping,

Fick de här böckerna från adlibris i måndags. Som jag har absolut ingen aning om var jag ska sätta. Det är Genom dina ögon (Stephenie Meyer), The Rise of Nine (Pittacus Lore), A Clash of Kings (George R.R. Martin), Förr eller senare exploderar jag (John Green) och Emma (Jane Austen). Har redan läst ut The Rise of Nine som är tredje boken i I Am Number Four-serien (eller Lorien Legacies) och den var otroligt bra. Just nu är jag på Genom dina ögon som också är förvånansvärt bra. Hade hört mycket bra om den men var ändå tveksam när det var samma författare som till Twilight men den här boken är sååååå mycket bättre än de böckerna och så olik dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela