IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

My mad fat diary

Publicerad 2013-03-09 13:56:53 i TV-serier,

Om ni vill ha en ny tv-serie att kolla på så ska ni kolla "My Mad Fat Diary". Det var Anna som tipsade mig om den. Och den är så himla bra. Jag kunder seriöst inte sluta kolla den när jag hade börjat, jag kunde inte få mig själv att sluta. Vilket ledde till att jag kollade hela säsong 1 i måndags(det är bara sex avsnitt). Och var upp till tio över tre och skulle upp sju nästa morgon. Så börja inte kolla klockan 10 på en vardagskväll om du ska upp tidigt dagen efter.
 
Plus kolla på det här snygga fanskapet som är med. Hot damn. Om det här inte är reasons enough för att kolla så vet jag inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela