IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Ooh veckouppdatering

Publicerad 2013-03-15 19:48:49 i Vardag,

Hej hallå! Nu har jag nästan haft en veckas paus här på bloggen igen. Så nu har jag hunnit bli 20 år sedan jag senast uppdaterat. Fyllde i onsdags. Fick jäkligt bra presenter: en tv(känner mig så jävla bortskämd då jag skriver det där för den var väldigt dyr), 30 euros-presentkort till adlibris(allt borta nu), ett strykjärn och salladsbestick. Hade tänkt att jag kanske skulle åka och fira i helgen men jag har en massa skolarbete som jag skjutit fram till sista minuten som ska göras. Som jävla vanligt då med andra ord. När ska man lära sig?
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela