IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Pia is procrastinating

Publicerad 2013-03-06 18:58:12 i Vardag,

Jag ska ha det så roligt medan jag fixar uppgfiten till kommunförvaltning. SÅÅÅÅ JÄVLA ROLIGT. När jag var och lånade boken till biblioteket sa bibliotekarien: "Det här var en okänd bok, tror inte jag sett den förr. Den kan inte ha blivit utlånad många gånger." Jag tänkte bara nää det kan jag fan tro med tanke på att jag aldrig stött på tråkigare ämne. Men nu ska jag skriva lite om samkommuner och kommunens uppgifter.
Smell ya later.

Kommentarer

Postat av: malle

Publicerad 2013-03-06 20:58:10

hahahahahhahaha, gu va du ju roli piolio :D lite scary blick men..... :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela