IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

THE HORROR

Publicerad 2013-03-19 20:01:44 i Vardag,

Idag började jag ha finska. Ahahah... hahhahaha.. hhahaa. WHY? Åååh jag är så dålig på finska och jag har redan ångest över allt arbete vi ska laga och examen och muntlig examen och bara näää, snälla. Kan jag inte bara säga att jag lovar att aldrig arbeta med finska klienter så jag slipper det? Snälla, jag lovar. Fast jag antar att det skulle minska arbetsmöjligheterna för mig en smula. Kan vi inte ha engelska istället? Det har jag koll på. Nu ska jag kolla nytt avsnitt av Once Upon A Time och äta popcorn.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela