IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Vi ska bli fulla

Publicerad 2013-03-21 16:58:24 i Musik, Vardag,

Idag är jag så sjukt otaggad inför pampas så ni fattar inte. Magen min har varit i uppror hela dagen och jag vet inte varför plus att jag är på så jävla pissigt humör så jag har fräst åt mamma som om jag var en ostabil 14.åring och till och med hunden ha fått ett par utskällningar. Helst skulle jag vilja ligga i sängen för alltid och aldrig stiga upp och bara ligga där och göra ingenting.
 
 
Vi ska bli fulla, livet är meninslöst.
Vem bryr sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela