IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Heh.. blogga

Publicerad 2013-05-09 14:47:16 i Vardag,

Ja ännu en gång sitter jag här och märker att det gått 100 år sedan senaste inlägget. Ooops. Men har haft fullt upp med skolan så har inte haft ork med någon blogg. Den extra tid jag haft från skolan har jag spenderat med mina vänner. Men nu är det snart över. Har den här fredagen och nästa fredag kvar i skolan. Sedan är det leeeedigt. Eller jag har en hemtent och två skrifliga uppgifter som ska göras. Men när jag inte har nå skola så borde det inte ta så länge. Ska också städa upp rummet som har sett för jävligt ut i 100 år. Dammråttorna har börjat bli stammisar. Men ja, nu ska jag slösurfa lite.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela