IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Och mina böcker tog över

Publicerad 2013-05-13 14:16:02 i Böcker,

Hej hallå! Känns som det behövs lite text på den här bloggen också. Och inte bara bilder på vad jag slösat pengar på. Idag ska jag börja på det värsta jag vet: att städa mitt rum. Det ser ut som fan själv just nu. Började egentligen redan igår men då lämnade jag med att försöka få in alla böcker i bokhyllan. Hade 7 nya böcker som skulle in, och det var tjocka böcker så jag var tvungen att ta bort kanske 15 böcker för de 7 nya. Så tänkte jag gömma de 15 böckerna i skåpen under glasskåpen. Men nej där var det fullt. Jag har bloggat om hur jag ordnade mina böcker där. Och det inlägget finns HÄR.Så då fick jag lov att riva ut alla böcker ur de två skåpen. Och jag som hade sagt att det var typ 40 böcker som inte hade rum i bokhyllan. Eh, lite underräknat kanske för det var faktist 125 böcker. Jag visste inte ens att jag ägde så många böcker, och det är som mängden som inte har rum i bokhyllan.
Så, så där såg det ut på mitt golv imorgon. Lagade bort 30-40 böcker så fick jag rum med dem jag fortfarande ville ha i skåpen igen. Men jaa.. kanske borde bromsa i med bokköpandet. (hahahah tror jag inte ens på själv)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela