IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Shopping

Publicerad 2013-05-13 14:00:00 i Shopping,

Yeaah börjar blogga igen så kan lika bra börja med ett inlägg där jag visar vad jag köpte i lördags när jag var till stan.
Alla mina pengar försvann i lördags. heh.
Köpte två tröjor från Gina Tricot. Och den vita tror jag kommer vara min favorittröja länge.
 
En ny kasse att ta till stranden i sommar, och också ny skolväska tror jag från Gina Tricot. Den jag har haft sedan tvåan i gymnasiet har sett för jävlig ut i ett år nu.
Träningsbehå från Cubus(för jag har tappat bort min och i ett svagt ögonblick lovade jag mina vänner att åka ut och springa i sommar), Topplack, ögonskugga och parfym(impulsköp) från Kicks. Och ett nytt par solglasögon från Gina Tricot. Nu äger jag bara 5 par solglasögon.
Och sist men inte minst: The Perks of Being a Wallflower. Skickade och frågade Anna om den var bra, och hon sa det var hennes favoritbok, så då kände jag att det var värt att köpa den.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela