IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

The devil's on your back but I know you can shake him off

Publicerad 2013-05-24 13:00:04 i Vardag,

Hej hallå! Som ni ser har bloggen gått igenom ett par snabba ändringar. Jag bytte helt enkelt tema och jag gillar det så pass mycket att jag inte tänker sitta och påta med designen alls. Däremot är jag inte nöjd med headern så direkt det blir lite mera blommigt här i Kråkbackan ska jag ta fram kameran och knäppa en bild till en header. För nää, den där headern ser för jävlig ut. Idag är det äntligen lite molnigt vilket betyder att jag kan sitta inne och göra skoluppgifter med gott samvete. Ska fortsätta på uppgiften jag började med igår för den var mycket längre än jag trodde, och tar mycket mer tid än jag planerade.Men först ska jag slöa lite till.
 
Förresten så gillar jag verkligen mitt hår idag, förstås när man inte ska se någon alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela