IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

We got all the stuff to mess all of you up

Publicerad 2013-05-22 14:18:44 i Vardag,

Hej hallå! Ännu en dag är det soligt i Finnelandet. Tills jag gick ut vill säga. Då blev det molnigt, hann sola ca 45 minuter tror jag och så blev hela himlen täckt med moln. Samma sak hände igår, men då hann jag sola kanske 2 timmar. Men sedan när jag gav upp när det var molnigt kom solen tillbaka. Idag kom den inte tillbaka. Men jag tror vi lugnt kan säga att solen hatar mig. Egentligen skulle jag borda sätta igång med mina skoluppgifter nu när det ändå är molningt ute. Men heh det tänker jag inte göra. Ska läsa lite. Sedan ikväll ska jag försöka sätta igång med skoluppgifterna.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela