IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You keep my secrets hope to die

Publicerad 2013-05-23 17:36:24 i Vardag,

Hej hallå! Idag har det också varit soligt här i Kråkbacken så jag letade mig ut igen när jag hade vaknat och ätit frukost(heh klockan var redan typ 1 då). Så har jag tillbringat resten av dagen liggandes i solen medan jag lyssnat på musik och läst Jane Austens "Emma". Nu tänker jag kanske hålla mig inne resten av kvällen för jag ska fixa en skoluppgfit som ska vara inne på söndag och kanske sätta igång med en hemtentamen och 7-sidors skriftlig uppgift som ska vara inne 3 juni. För nästa vecka kommer jag nästan inte ha nån tid över för det för jag ska och arbeta måndag, onsdag, torsdag och fredag. Önskar nästan det skulle kunna bli sämre väder en dag så jag skulle få mina arbeten gjorda.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela