IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

When love is gone, where does it goes?

Publicerad 2013-11-02 18:54:51 i Vardag,

Hallå! Det här med att blogga går ju superbra för mig. Är verkligen en naturbegåvning skulle jag säga. Men har haft lite fullt med skolan, finska presentationer, tenter i vuxenpedagogik och läkemedelslära. Men nu lugnar det i lite (ganska rejält) och nästa vecka har jag bara måndagsmorgonen och sedan är jag ledig resten av veckan så då drar jag hem till Malax. Därför for jag inte hem den här helgen heller så nu är jag forever alone i Vasa när både Ellinor, Stina och Sara har åkt hemhem. Har därför tillbringat dagen med att tvätta för första gången i min nya tvättmaskin (och alla kläder klarade sig helskinnade) och så har jag diskat undan diskberget som har växt sakta men säkert. Kvällen kommer jag förmodligen tillbringa framför datorn för jag är jäkligt trött och är som sagt ensam i stan. Har någon sorters förkylning på gång så jag sitter och snörvlar, hostar och nyser. Den sistnämnda tror jag däremot beror på att det börjar bli dammigt i lägenheten så det blir morgondagens planer. Städa lägenheten. Så roligt man kan ha.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela