IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Abduction

Publicerad 2013-10-15 13:04:06 i Film,

Nää den här filmen var nog ingenting för mig. Tappade intresset ganska fort men kollade igenom den i alla fall. Och egentligen inte så överraskande att den inte blev någon favorit för detta är också en sorters film som jag oftast inte gillar. Varför jag kollade den då? Jag mindes att jag hade tänkt någon gång att jag skulle kolla den och nu efter jag sett den är jag ganska säker på att jag bara ville kolla den för att Taylor Lautnervar med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela