IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Favoritmusik just nu

Publicerad 2013-10-13 17:38:00 i Musik,

1. Arctic Monkeys 
Sitter typ och tvingar mig att inte lyssna på deras album AM så jag inte ska tröttna på det så fort
 
 
I'm not sure if I should show you what I've found
Has it gone for good or is it coming back around?
Isn't it hard to make up your mind
When you're losing and your fuse is
fireside


2. Arcade Fire 
Har varit ett favoritband ett tag men nu är jag riktigt inne på att lyssna på deras album "The Suburbs" igen och växlar typ mellan detta album och Arctic Monkeys "AM". 
 
All the kids have always known
That the emperor wears no clothes
But they bow to down to him anyway
It's better than being
alone



3. The Vaccines 
Ett relativt nytt band för mig men blev typ direkt ett favoritband och jag kände bara direkt jag lyssnade på deras album att: Jaa det här är någonting för mig. Nu går mest deras senaste singel "Melody Calling" på repeat hela tiden.
 
Oh I, 
How can I go on with it much further? 
I didn’t think that it would go any further, 
But now it has and it’s making me nervous, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela