IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Now You See Me

Publicerad 2013-10-12 18:53:00 i Film,

Kollade den här filmen och den var precis lika bra som jag förväntat mig, till och med lite bättre. Och jag brukar inte vara så förtjust i filmer där de bara: hej let's rob a bank, men den här diggade jag. Och Jesse Eisenberg är  riktigt arrogant i den här filmen och jag vet inte riktigt om jag älskar eller hatar det. Nu som då älskade jag hans karaktärs kommentarer men andra gånger ville jag bara slå till honom och få bort det dumma flinet från hans anskte.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela