IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Our love is plastic we'll break it to bits

Publicerad 2013-10-08 17:54:00 i Vardag,

Blev tillsagd av Louise för någon dag sedan att jag måste skärpa mig med bloggen. Så nu ska jag väl försöka få igång den någon dag igen. Skriva lite om min dag nu då: cyklade till skolan klockan 12 hade en 3-timmars föreläsning i juridik. Inte lika dödstråkigt som jag trodde det skulle vara. Bättre än flera andra ämnen som vi ha hållt på med. Cyklade hem till Brändö tillbaka, satt framför datorn en stund före jag lagade mat och nu har jag just färdigställt en hemtent och skickat in den. Så nu är resten av kvällen ganska ledig. Ska diska undan ett lass med disk är äenda planerna. Sedan tror jag det blir filmkväll. Skulle känna för lite skräck. Men ja nå mera hade jag väl inte och säga.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela