IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

There's no need to show me round baby I feel like I've been here before

Publicerad 2013-10-12 19:08:38 i Vardag,

Haallå! Jag kan redan berätta att det här kommer bli ett totalonödigt inlägg eftersom jag gjort 0% nytta idag. Sov så jäkla skit inatt har haft en massa konstiga drömmar och vaknade första gången runt 6 på morgonen av att täcket hatade mig och jag hade fastnat i det på något underligt sätt och jag trodde seriöst jag skulle börja gråta före jag hade tagit ut mig ur den jävla härvan. Alltså hur fastnar man i ett fucking täcke? Jag fattar inte hur fan jag lyckas. Okej jag var jävligt trött eftersom jag då bara hade fått cirka två timmars sömn men ändå, jag fastnade i ETT JÄVLA TÄCKE. Och dom konstiga drömmarna? Janå var totalt ointressanta drömmar drömde att en klasskompis gjorde varm choklad åt mig och sedan drömde jag att jag lärde mig laga brunsås. Och sedan var det en massa andra småfragment som jag inte minns så bra men jag vill minnas att jag gick runt på biblar där ett tag.I mitt vakna tillstånd har absolut inget hänt. Har suttit på datorn hela dagen typ.
Ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela