IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Vuxenpedagoik

Publicerad 2013-10-10 12:53:30 i Funderingar,

Hej hallå! Just nu sitter jag på föresläsning via webcam, vilket inte är bra för mig eftersom jag har lika lång koncentration som min näsa är lång. Vilket betyder att jag sitter och gör en hel massa annat än att lyssna på läraren (som att uppdatera bloggen, så viktigt). Plus att det är en kurs som jag inte finner särskilt intressant, vuxenpedagogik. Alltså jag har alltid ansett att jag är väldigt bra på att flumma men pedagogik tar nog verkligen priset då träffar till och med jag flummtaket och någonting inom mig säger bara "stopp, nej jag vill har nå mera fakta än så här mycket flumm". Och det här inlägget tog en helt annan vändning än vad jag hade tänkt. Hade tänkt skriva om min dag men nu hamnade jag i någon vuxenpedagogisk härva. Ville bara få ut lite frustration över ämnet tydligen ;) Nu ska jag faktiskt försöka koncentrera mig en stund på föreläsningen så man inte lämnar helt bakom takana. 

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela