IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Är det något jag har missat...

Publicerad 2013-09-19 18:32:14 i Funderingar,

...eller finns det någon lag på när det inte är okej och ha shorts längre? För jag kan säga att jag samlat på en hel massa konstiga blickar i tisdags och idag när jag hade shorts på mig. Okej det var ju lite gråmulet de båda dagarna och regnade lite smått. Men ändå det är ju någorlunda varmt än. Plus att jag lever i vad jag vill kalla "ständigt värmeslag". Jag tycker att när det börjar vara under 10 grader kan folk få kolla konstigt på mig. Då förstår jag om folk tycker jag är helt jävla blåst. Men tills det kan jag väl få i lugn och ro cykla till skolan i mina shorts? Och jag kan ju säga redan nu att det är ca 75% chans att jag kommer ha shorts på mig fastän det är under 10 grader. (vet ni hur jävla varmt det är att cykla från Brändö till Roparnäs? Jävligt varmt kan jag säga.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela