IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Back in my old hometown duuudes

Publicerad 2013-09-21 16:24:46 i Vardag,

Suppity 'sup. Är nu tillbaka i Kråkbackan för helgen. Kom hem för att bli bortskämd och inte vara tvungen att laga mat. Men tji fick jag för mamma och pappa drog iväg till skären så här sitter jag och får lov och göra mat i alla fall om jag inte vill svälta. Planer för ikväll: kolla High School Musical med Marlene och Stina, Sedan drar Stina vidare till Charleys(eller challe-balle) och sedan får vi se vad Marlene och jag hittar på. Imorgon blir det väl att åka in till stan igen eftersom det är skola som gäller på måndag. Wuuh.
Ses!
(såå såå seriös rubrik och inledning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela