IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Oh, seriously you’re gonna make mistakes you’re young

Publicerad 2013-09-17 14:17:00 i Vardag,

Hej hallå igen! Är lite småtrögt ännu att uppdatera. Är nu äntligen riktigt inflyttad i lägenheten, så i fredags blev det inflyttningsfest med mina vänner och sedan Ollis som vanligt. Janå var ganska dött där, men en hel massa finnar var det där, herregud vad finska jag talade under den kvällen. Tips om man inte tror man kan finska sup dig riktigt full för då bryr du dig inte längre om hur skit du låter när du talar så det går riktigt bra. Inte vet jag om någonting jag sa var rätt men jag talade i alla fall. De verkade fatta i alla fall. Annars har det inte hänt så mycket. Har varit ledig både igår och idag. Och jag har fortfarande inte fått något beslut från kela om studiestöd och bostadsstöd. Snart blir det att leta upp ett gatuhörn om jag inte hör något av dem. Eller om jag inte ha fått höra något innan  fredag måste jag åka dit eller ringa. Jag har inte råd med hyran om jag inte får mitt stöd.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela