IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

We think you're a joke, shove your hope where it don't shine

Publicerad 2013-09-09 12:58:50 i Vardag,

Wassup my homefrizzles? Har haft bloggpaus sedan slutet på maj. I misstag. Men nu är jag tillbaka! I alla fall för stunden. Jaa vad har hänt då sedan sist? Har haft ledigt hela sommaren förutom några inhopp på dagis. Har njutit av livet och nu har jag inlett andra året som yrkeshögskolestuderande. Och idag är sista dagen i malax för mig. Ikväll åker jag och mina sista ägodelar (smink och ett par klädesplagg) till brändö till min lägenhet. Som stått färdig i 100 år känns det som jag har bara inte fått mig själv dit. För jag har haft arbete och idag hade jag nå bankärenden så det var onödigt att fara till stan då. Men ska bli skönt att komma tillbaka till min egen säng som stått i lägenheten sedan förra måndagen. Annars har jag väl inte så mycket att berätta. Ska fortsätta chilla och slösa bort min lediga måndag ;)
Ses! (förhoppningsvis om jag inte är för lat)
 

Kommentarer

Postat av: patricia

Publicerad 2013-09-11 11:01:55

Äntligen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela