IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

And I don't seem to be having any effect now fallin' all over the place

Publicerad 2014-12-21 19:06:02 i Vardag,

Hej hallå!
Idag är jag ultimat trött. Skulle seriöst kunna gå och sova nu. Klockan 8 på kvällen. Men vet att om jag går och sover nu så kommer jag vakna 11 och sedan aldrig somna inatt. Varför är jag så jävla trött då? Nå vi hade "julfest" igår jag och mina vänner. Vi var först till Rosso och åt middag och var sedan till Ellinor och delade julklappar och drack. Letade oss sedan till Ollis men var kö och ingen av oss kände för att stå och frysa i kön så vi gick till O'malleys istället. Kvällen var roligt fastän någon hällde öl på mig. Plus att han var längre än mig så fick det i håret, ansiktet över klänningen. Och jag bara, yes tack. Sedan blev vi också kallade tråkiga för att ingen av oss rökte. Men annars riktigt bra kväll. Minns inte när jag kom hem till Brändö men slösurfade på telefon och kollade youtube-klipp innan jag somnade. Eftersom jag suger så har jag inte tagit några bilder så ni får bara lov och använda er fantasi till hur kvällen såg ut. Det är bara bra för utvecklingen av fantasi. 
Ses! 
(orkar inte läsa igenom inlägget så du får skicka åt mig Sara om jag har skrivit saker som "slidfläsk" någonstans idag igen)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela