IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

God Jul!

Publicerad 2014-12-25 14:47:00 i Vardag,

Hej hallå!
Har inte blivit några inlägg de senaste dagarna för jag har umgåtts med min familj och typ kollat alla filmer som kommit på TV. En av bästa grejerna med julen är att det kommer bra film nästan dygnet runt på TV. Idag började jag t.ex. dagen med att kolla Pocahontas som tillsammans med Lejonkungen är mina absolut favorit Disney filmer. Så gårdagen spenderade jag framför TV och hjälpte också till med maten eftersom jag sedan farmor dött fått ansvaret för att koka gröten. Så hade ett halvt öga på gröten och resterande ett och ett halvt öga på Kalle Anka. Efter att vi hade ätit oss mätta, åt faktiskt inte så överdrivet i år att jag mådde illa (it's a christmas miracle!), delade vi ut julklappar och jag fick allt det jag hade önskat mig. Märks man blir äldre när man bara önskar sig nödvändiga saker som man inte vill lägga pengar på själv. Fick bland annat en kastrull och en dammsugare igår. Låter kanske inte så himla roligt men precis vad jag hade önskat mig. Och så passade jag på att handla julklappar åt mig själv igår och beställde böcker från Adlibris.
Ses!
 
Tvingade Kimi att klä upp sig också på julafton och knöt fast en rosett på honom. Så söt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela